SPLETNA PISARNA

Sledat spletna pisarna

Rešitev v oblaku, za vodenje poslovnih procesov v virtualni pisarni. Namenjen podjetjem, posameznim podjetnikom, ostalim organizacijem ter vsem, ki bi želeli biti pri delu bolj učinkoviti ter organizirani. Dostop do spletne pisarne omogoča spletna aplikacija, potrebujete le internetno povezavo in spletni brskalnik. Vsi podatki in priloge se shranujejo v IT oblak, kar prepreči izgubo pomembnih podatkov.

Prijava

Modularna rešitev

E- pisarna je rešitev sestavljena iz več modulov, ki tvorijo enoten in učinkoviti sistem prilagojen  potrebam in zahtevam vašega dela.

Partnerji

Modul je namenjen vnosu osnovnih podatkov o partnerjih (strankah) in zaposlenih, shranjevanju različne dokumentacije ter vodenje odnosa s strankami (CRM).

Plan dela

Modul je namenjen organizaciji dela (delovnih  aktivnosti, todo opravil). Določitev osebe, ki bo opravila aktivnost oziroma delo.  Razporeditev aktivnosti po pomebnosti ter obarvanje posameznega todo opravila.

Dokumenti

Modul je namenjen shranjevanju, pregledu  in vodenju evidence vseh prejetih računov vključno s prilogami v pdf, csv, txt ali word formatu.

Računi

Modul je namenjen izdajanja računov in vodenju evidence vseh izdanih računov. Preko modula lahko račune natisnete v PDF obliko ali jih pošljete na poljubne elektronske naslove.

Produkti

Modul je namenjen vnosu produktov, njihovih opisov, cen in dokumentov vezanih na posamezni produkt.

Šifranti

Modul je namenjen vnosu in vodenju šifrantov držav, pošnih številk, pripravljenih tekstov (klavzul), ki se prikažejo na dokumentih, vrst in znamk vozil in statusov zaposlenih.

Potni nalogi

Modul je namenjen izdelavi potnih nalogov. Pri izdelavi potnega naloga se avtomatsko obračunajo tudi dnevnice ter izpišejo ure dela (vožnja, počitek, drugo delo) v posamezni državi ter lahko dodajo stroški na poti (cestnine, čakalne ure).

Opozorila

Modul omogoča nastavitev različnih opozoril za posamezno stranko ali nasplošno (potek pogodb in listin, opozorilo na poslovni sestanek, potek varnosti pri delu).

Prednosti in koristi

Naša rešitev omogoča podjetjem, višjo kakovost, natančnost, produktivnost, nižje stroške ter posledično  tudi večjo konkurenčno prednost.

 

  • Zmanjšanje poslovnih stroškov
  • Vse kar potrebujete je spletni brskalnik in internetno povezavo
  • Dostop do podatkov kjerkoli in kadarkoli
  • Vnos in pregled podatkov v pisarni ali neposredno na terenu
  • Nastavitev poljubnih opomnikov
  • Priprava in izvoz prilagojenih poročil v formatu PDF ali MS Excel
  • Hitra vzpostavitev in enostavna uporaba
  • Fiksni mesečni stroški najema storitve
  • Nudimo izdelavo spletne pisarne po meri glede na vaše potrebe

NAROČNIŠKI PAKETI

Naročniški paketi Sledat Spletne pisarne so pripravljeni tako, da omogočajo izbiro tistih funkcionalnosti, ki jih podjetje dejansko potrebuje pri svojem poslovanju. Cena posameznega paketa je odvisna od izbranih modulov in števila uporabnikov.

Prepričajte se o kakovosti naših storitev.

Vsem, ki bi želeli preizkusiti naše storitve, ponujamo brezplačno testno obdobje. V kolikor se po testnem obdobju odločite za naročniško razmerje, boste pri tem lahko ohranili vse podatke, ki ste jih vnesli v času testnega obdobja.

KONTAKT

Če želite več informacij o naših produktih in storitvah nas lahko brez zadržkov kontaktirate preko telefona ali elektronske pošte. Uporabite lahko tudi kontaktni obrazec.

Uscom d.o.o.

Polhov Gradec 93
1355 Polhov Gradec

T: +386 1 200 60 40

M: +386 41 410 510

E: info@sledat.com

GDPR

14 + 6 =